شرکت تهویه سارآفرین،بعنوان تولید کننده هواساز آپارتمانی از جایگاه ویژه ای در صنعت تهویه مطبوع برخوردار می باشد.
هواسازهای متنوعی از حیث کاربرد تولید می شوند که می توان به سه بخش صنعتی، تجاری و خانگی اشاره نمود.

با توجه به رشد روز افزون دستگاههای تهویه مطبوع و کاربرد آن در آپارتمانهای مسکونی، تولید هواساز آپارتمانی با کیفیت می تواند نقش مهمی در ایجاد بازار مطمئن داشته باشد. هواسازهای آپارتمانی هم به صورت تراکمی و هم به صورت تبخیری تولید می شوند. در سیستم تراکمی کمپرسور و گاز مبرد کاربرد دارد ، ولی در سیستم تبخیری از پدهای سلولزی و آب استفاده می شود.

 

مهم ترین وظایف یک تولید کننده محبوب هواساز آپارتمانی چیست ؟

یک واحد تولید کننده هواساز آپارتمانی با توجه به نیاز استفاده کنندگان می تواند پیشنهاد مفیدی در خصوص این گونه سیستم ها ارائه دهد ، به عنوان مثال در مناطقی که هوا از رطوبت بالایی برخوردار است ، سیستم تراکمی و در سایر مناطق جغرافیایی ، سیستم تبخیری را به کار ببرد.

زیرا هر کدام از این سیستمها دارای معایب و مزایایی می باشند که تولید کننده هواساز باید آنها را مد نظر قرار داده و بتواند نیاز مصرف کننده را پوشش دهد .تولید کننده باید بر اساس محل نصب دستگاه هواساز و درخواست مشتری ، محاسبات دقیقی انجام دهد تا بهترین نتیجه حاصل شده و مناسب ترین دستگاه به مشتری ارائه گردد.
لازمست در زمان تولید هواساز آپارتمانی  ، در طراحی تجهیزات آپارتمانی سطح صدای تولید شده از دستگاه را تا سطح آسایش کاربر،پایین نگاه داشته شود.

تاثیر کیفیت قطعات در محبوبیت یک تولید کننده هواساز خانگی و آپارتمانی مجرب

کیفیت قطعات استفاده شده در این نوع هواسازها و سایر سیستم های air condition ، و طولانی بودن عمر مفید و استاندارد بودن قطعات از نکات مهم برای تولید کننده هواسازهای خانگی می باشد. از طرف دیگر ، جلب رضایت مشتری با خدمات به موقع و متناسب با دستگاههای ارائه شده به بازار مصرف ، برای تولید کننده یک هواساز می بایست از اهمیت بالایی برخوردار باشد. در دنیای امروز ، خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان از اصول اولیه شرکتهای تولید کننده معتبر بوده و بهبود خدمات پس از فروش به مشتریان یکی از هدف گذاری های مهم این شرکتها و به ویژه تولید کننده هواساز آپارتمانی است .

 

دیگر لینک های سایت:

تعمیرات هواساز خانگی هواساز آپارتمانی  چیلر مینی چیلر برج خنک کننده بتنی

دیدگاهتان را بنویسید