بدلیل پیچیدگی و حساسیت دستگاه هواساز خانگی ، تعمیرات هواساز خانگی خود را به کارشناسان زبده در این زمینه بسپارید.
سیستم هواساز خانگی دارای دو قسمت مجزای گرمایش و سرمایش می باشد.
هواسازهای تبریدی یا تراکمی که دارای کمپرسور میباشند و دیگری هواسازهای تبخیری که از اجزای ساده تر و کم هزینه تر تشکیل شده اند.

تعمیرات هواساز خانگی


تعمیرات هواساز خانگی

در هواساز های دارای کمپرسور، سیستم سرمایش تشکیل شده از کویل DX و کمپرسور و کندانسور و شیرآلات کنترلی و… که بوسیله لوله های مسی با هم مرتبط هستند. در این نوع محصولات، تعمیرات هواساز خانگی پیچیدگی بیشتری نسبت به هواساز تبخیری دارد.
هزینه تعمیرات هواساز خانگی تبخیری بعلت عدم وجود متعلقات زیاد بسیار ارزان تر از هزینه تعمیر هواساز خانگی کمپرسوری می باشد.شرکت سارآفرین در زمینه تعمیرات دستگاههای چیلر، برج خنک کننده و همچنین تعمیر انواع هواساز خانگی و صنعتی نیز فعالیت دارد.

بخش های اصلی هواساز شامل فن ، کویل های سرمایش و گرمایش ، فیلتر، رطوبت زن، کنترلرها می باشد.
تعمیرات فن و الکتروموتور را می توان از مهمترین موارد تعمیرات هواساز تبخیری دانست .تعمیر ات کویل، و پمپ و فیلتر در درجات بعدی اهمیت قرار دارد.کاربرد صحیح این تجهیزات و متعلقات، می تواند از هزینه تعمیرات آن بکاهد و عمر دستگاه را افزایش دهد.

مثلا در نصب هواساز کوچکترین تلرانس در تراز آن می تواند به برهم خوردن بالانس فن منجر شود و در پی آن فن در مدت زمان طولانی از کار می افتد و خسارت جبران ناپذیری به دستگاه وارد می گردد.سرویس دوره ای ، تعمیرات هواساز خانگی را به تاخیر خواهد انداخت و راندمان این دستگاه را افزایش خواهد داد.

سایر لینک های سایت:

تعمیرات هواساز خانگی هواساز خانگی هواساز آپارتمانی برج خنک کننده فایبر گلاس برج خنک کننده چیلر مینی چیلر برج خنک کننده بتنی

دیدگاهتان را بنویسید