برج خنک کننده کانتر فلو فلزی

برج خنک کننده کانتر فلو فلزی ACMC  COOLING TOWER

برج خنک کننده کانتر فلو فلزی دارای نوع جریان آب COUNTER FLOW  و نوع جریان هوا مکشی   INDUCED DRAFT بوده و میتواند  ظرفیت از 10 تا 850 تن تبرید ( تک سول ) و بیشتر ( بصورت مدولار چند سلولی ) را تامین کند

ظاهر برج خنک کننده کانتر فلو فلزی بصورت مکعبی دارای جایگیری کم و بازدهی بالا می باشد و در ساختار آن فن آکسیال با هوادهی بالا در بخش مکش ، پره ها از جنس فایبر گلاس یا آلومینیوم یا گالوانیزه  قابل انتخاب می باشند .

برج خنک کننده کانتر فلو فلزی دارای سیستم توزیع آب بصورت پاششی ، نازل های مخصوص ، بدون ایجاد رسوب با سهولت در دمونتاژ نازل ها بوده و سطوح تبادل آن از نوع PVC  یا PP  با طول عمر بالا و سبک است که قابلیت سرویس آسان را دارد.

قطره گیر برج خنک کننده کانتر فلو فلزی جهت به حداقل رساندن فرار قطرات آب از مدار کاربرد فراوانی دارد و سیستم انتقال قدرت تسمه ای و یا به کمک گیربکس را نیز می توان برای آن پیش بینی کرد.

برج خنک کننده کانتر فلو فلزی قابلیت حمل و نصب به صورت مجزا ( دمونتاژ ) بدون نیاز به جرثقیل را دارا می باشد.

طراحی قطعات برج خنک کننده کانتر فلو فلزی با قابلیت حمل به وسیله آسانسور جهت نصب در برج های مرتفع می باشد و مدولار بوده و با قابلیت افزایش ظرفیت و سلول های اضافی در زمان های آتی نیز می باشد.

برج خنک کننده کانتر فلو فلزی دارای اتصالات پیچ و مهره ای ، و آب بندی بوسیله نوارهای مخصوص ، بدون استفاده از جوشکاری می باشد.

برج خنک کننده کانتر فلو فلزی
برج خنک کننده کانتر فلو فلزی

دیدگاهتان را بنویسید