پكيج تبخيری زنت ZENT

پکیج تبخیری زنت صنعتی

پكيج تبخيري زنت ZENT

دانلود کاتالوگ پکیج تبخیری زنت خانگی

پكيج تبخيری زنت ZENT

دانلود کاتالوگ پکیج تبخیری زنت صنعتی

پكيج تبخيری زنت ZENT

پکیج تبخیری زنت، دستگاهی دو منظوره و ارزان قیمت جهت سرمایش و گرمایش از طریق کانال مشترک می باشد. سرمایش پکیج تبخیری زنت بصورت تبخیری و از طریق پدهای سلولزی، و گرمایش آن مشابه تمام دستگاههای دیگر از طریق کویل آبگرم انجام می گیرد.

در صورتیکه قبل از تکمیل مراحل ساخت ساختمان، جهت مشاوره و انتخاب دستگاه پکیج تبخیری زنت بعنوان وسیله تهویه اقدام شود ، علاوه بر اینکه هزینه های ساخت بنا و خرید دستگاه تهویه کاهش چشمگیری می یابد ، امکان انتخاب دستگاه مناسبتر با راندمان بیشتری ایجاد می شود.

پكيج تبخيري زنت ZENT

مزایای پكيج تبخيری زنت:

1- صرفه جویی قابل توجه در مصرف انرژی در مقایسه با کولرهای گازی و آبی

2- نصب و کاربری فن های سانتريفیوژ طرح FISCHBACH آلمان بدون نیاز به پولی و تسمه ، در نتیجه، دارا بودن سطح صدای پایین و کارکرد بدون لرزه

3- دارا بودن ابعاد مناسب جهت نصب بصورت زیر سقفی و یا استفاده در فضای بالکن ها یا نقاط دیگر و جایگیری حداقل فضای نصب.

4-استفاده از سطوح تبادل حرارتی از نوع پدهای سلولزی که از طریق ایجاد فیلم های نازک آب، امکان ایجاد تبادل حرارتی را افزایش داده و نسبت به دیگر دستگاههای سرمایشی تبخیری ، راندمان دو برابری دارند.

5- هزینه نگهداری بسیار ارزان

6- تکنولوژی ساده جهت کاربری، و در عین حال عملکردی قوی و پر بازده.

7- عملکرد پدهای مرطوب به عنوان فیلتر هوا، که علاوه بر انجام سرمایش هوا، ذرات معلق در هوا را جذب و هوا را تصفیه می کند.

8- جلوگیری از ایجاد آلرژی و حساسیت ، بدلیل استفاده از پدهای سلولزی

9- کاهش شدید مقاومت در مقابل جریان هوا، بدلیل ساختار فیزیکی پدهای سلولزی، و در نتیجه کاهش فشار به الکتروفن و کاهش مصرف انرژی

10- عدم جمع شدگی و ریزش ذرات به مخزن آب

11- طول عمر بالای پد سلولزی و عدم نیاز به تعویض تا 3 سال

پكيج تبخيری زنت

ویژگیهای دستگاه پكيج تبخيری زنت سارآفرین :

استراکچر:

استراکچر  پکیج تبخیری زنت سارآفرین، با استفاده از پروفیلهای آلومینیومی AROSIO تولید می شود که علاوه بر ایجاد ظاهر متفاوت و زیبای زنت، امکان استفاده از بدنه های ضخیم دو سانتیمتری همراه با عایق های ضخیم پلی یورتان یا پلی اتیلن را فراهم کرده است.

الکتروفن:

– الکتروموتور-فن بکار رفته در دستگاه پکیج تبخیری زنت سارآفرین بر طبق نیازهای سیستمهای این دستگاه طراحی شده اند بطوریکه قابلیت کارکرد مداوم و بدون وقفه را داشته و جهت محیطهای مرطوب و گرم تا دمای 70 درجه سانتیگراد کاملا” مناسب می باشند.

– سرعت گردش فن و در نتیجه میزان هوادهی و فشار استاتیک و توان مصرفی به سادگی با تغییر ولتاژ ورودی ، توسط دیمر یا ترانسفورماتور از صفر الی ماکزیمم قابل تنظیم است.

– ساختار خاص الکتروموتورهای دیسکی زنت سارآفرین، امکان نصب مستقیم آنها را روی پروانه فن میسر ساخته و نیازی به تجهیزات و قطعات انتقال انرژی نظیر پولی و تسمه و یاتاقان نمی باشد و در نتیجه علاوه بر کاهش صدا و لرزش و هزینه های تعمیرات و نگهداری، فضای کمی را اشغال می نماید.

– جریان راه اندازی پایین دارند. همچنین اتصال الاستیک الکتروموتور و پروانه به حلزونی موجب شده است که قطع و وصل های مکرر الکتروموتور ( طبق نیاز و شرایط سیستم ) هیچگونه آسیبی به الکتروموتور وارد نکند.

– کلیه فن های تولیدی بکار رفته در دستگاه زنت توسط دستگاههای بالانس کامپیوتری ، از بالانس دینامیکی برخوردار می شوند.

– ویژگی منحصر به فرد دیگر فن های بکار رفته در پکیج تبخیری زنت سارآفرین، جبران سازی سریع و اتوماتیک افت هوادهی در اثر افت فشار است. بطوریکه در صورت ایجاد افت فشار در سیستم، نظیر افزایش طول کانال و یا کثیف شدن فیلترها یا … ، سرعت الکتروموتور بصورت اتوماتیک افزایش یافته و افت هوادهی را جبران می کند.

پمپ آب :

یکی از مشکلات دستگاههای سرمایش تبخیری، سوختگی پمپ آب مورد استفاده می باشد.

پمپ آب مورد استفاده در دستگاه پکیج تبخیری زنت سارآفرین از نوع پمپ مستغرق بوده و زیر آب کار می کند. بنابراین نه تنها ریزش احتمالی قطرات، موجب نقص فنی و سوختگی آن نمی شود، بلکه بدلیل کار کردن در زیر آب، از مزیت خنک کاری دائمی توسط آب خنک مخزن زنت برخوردار است.این پمپ ها از امکان کم و یا زیاد کردن میزان آب خروجی برخوردارند.

پدهای سلولزی :

استفاده از پدهای سلولزی در دستگاه پکیج تبخیری زنت سارآفرین ، چندین مزیت به همراه می آورد.این پدهای سلولزی صلب و خود ایستا هستند بنابراین تغییر حالت نمی دهند و راندمان آنها کاهش نمی یابد. در طول مدت کارکرد و جابجایی دچار خردشدگی و ریزش به داخل مخزن آب زنت نمی شوند و در نتیجه به کارکرد پمپ آب آسیبی وارد نمی گردد.ایجاد باکتری و ذرات بیماری زا نمی کنند و همچنین از ایجاد مشکلات تنفسی جلوگیری می شود.

بدلیل وجود شیارهای منظم در پدهای سلولزی زنت سارآفرین، ریزش آب و هدر رفتن آب وجود ندارد و شیارهای منظم موجود، موجب افزایش راندمان خنک کنندگی زنت می گردد.

راندمان پکیج تبخیری زنت سار آفرین با پدهای سلولزی ، 80 درصد است و مقاومت در برابر جریان هوای عبوری در حداقل قرار دارد و همین امر موجب کاهش مصرف انرژی می گردد.

ویژگیهای کنترلی و اینورتر و ترموستات دیجیتال:

جهت صرفه جویی در مصرف انرژی،در دستگاه های پکیج تبخیری زنت سارآفرین،یکدستگاه اینورتر و ترموستات دیجیتالی  LCD  برنامه پذیر نصب میشود که با استفاده از مانیتور LCD،و تعریف برنامه های مختلف جهت کنترل کارکرد ، دستگاه زنت فقط در حد مورد نیاز،و با توجه به فاصله بین دمای دلخواه تعریف شده ، و دمای موجود،انرژی الکتریکی مصرف می کند. همچنین با استفاده از این سیستم کنترلی،در ابتدا راه اندازی اولیه دستگاه به آرامی انجام شده و به همین دلیل علاوه بر اینکه آمپر راه اندازی دستگاه کاهش یافته و موجب افزایش طول عمر دستگاه زنت می شود، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی می گردد.همچنین امکان معرفی دما های دلخواه ، و نیز هوادهی های مختلف دلخواه، و ذخیره برنامه ، وجود داشته و حداکثر راندمان با استفاده از حداقل توان مصرفی بدست می آید.

ویژگیهای کویل :

ظرفیت گرمایی کويل های مورد استفاده در دستگاه پکیج تبخیری زنت سارآفرین،قادر است مساحتی برابر150% آپارتمان یا محیطی که زنت سارآفرین در آن نصب شده است را پوشش دهد.

فین های مورد استفاده در کویل ها از نوع تخت شیار دار از نوع کاروگیت(کرکره ای) واز جنس آلومینیوم انتخاب و با تراکم متناسب با ظرفیت گرمایی کویل مونتاژ میشوند. لوله های مورد استفاده از جنس مس با قطر 5.8 اینچ باشند.لوله های هدر ورودی از جنس مسی، با قطر متناسب با ظرفیت گرمایی کویل انتخاب میشوند.تیوب شیت ها و قاب کویل ها،  از ورق گالوانیزه پرس کاری شده انتخاب و نصب می شوند.کویلها پس از مونتاژ نهایی، تحت فشار 15 بار تست میشوند.

بدنه:

بدنه های مورد استفاده در پکیج تبخیری زنت سارآفرین،تماما از جنس گالوانیزه مرغوب، با ضخامت متناسب با ابعاد و مکش دستگاه ، و توسط دستگاه های CNC پانچ شده و نصب میشوند.جهت جلوگیری ار تلفات حرارتی،کلیه بدنه های دستگاه زنت سارآفرین دو جداره بوده و در داخل جدارها از عایق پلی یورتان،یا پلی اتیلن،به ضخامت 2سانتیمتر،قرار داده میشود.

ضخامت جدارهای بیرونی 1 میلی متر و ضخامت جدارهای داخلی 0.8 میلی متر میباشد.

پكيج تبخيری زنت
پكيج تبخيری زنت

دیدگاهتان را بنویسید