برج خنک کننده فایبر گلاس مکعبی امروزه توسط بسیاری از شرکتها تولید می شود. شاید از نظر ظاهری برج خنک کننده فایبر گلاس مکعبی تمامی برندها با یکدیگر مشابه باشند، اما قطعا از نظر کیفیت ساخت، کیفیت بدنه و عملکرد تفاوت هایی را خواهند داشت. در این مطلب به صورت مختصر در خصوص ویژگی های فنی برج خنک کننده فایبر گلاس مکعبی توضیح داده خواهد شد، تا در هنگام ثبت سفارش و خرید با توجه به این نکات خریدی مطمئن انجام دهید.
بدنه ی برج های خنک کننده از جنس های مختلف اعم از گالوانیزه و فایبر گلاس تولید می شود. بدنه ی فایبر گلاس نسبت به بدنه ی گالوانیزه مزیت هایی دارد که در زیر به آن اشاره می شود:
بدنه ی فایبر گلاس برج خنک کننده را از پوسیدگی محافظت می نماید، و به عنوان عایق عمل می کند.
سبک و مقاوم بودن بدنه های فایبر گلاس از دیگر مزیت های آنان می باشد.
نوع رزین به کار رفته شده در بدنه ی برج خنک کننده فایبر گلاس مکعبی نقش بسیار مهمی را در برابر مقاومت و کیفیت آن ایفا می کند، رزینی که در فایبر گلاس برج های خنک کننده استفاده می شود اگر از نوع اپوکسی باشد، این بدنه ها را در مقابل خوردگی و حرارت مقاوم می سازد.
استفاده از الیاف تقویتی در ساخت بدنه ی فایبرگلاسی برج های خنک کننده به آن ها استحکام و مقاومتی بیش از پیش می بخشد که در برندهای معتبر استفاده از الیاف تقویتی قابل مشاهده می باشد.

نکته ی مهم دیگر که در هنگام خرید برج خنک کننده فایبر گلاس مکعبی باید مد نظر قرار گیرد، مقاومت بدنه در مقابل اشعه های UV خورشید می باشد. برندهای معتبر و پرفروش بدنه ی فایبر گلاسی برج های خنک کننده را با پوشش دو لایه آنتی یو وی در برابر اشعه های خورشید مقاوم کرده اند و در نتیجه بدنه ها عمر بالایی دارند.
عملکرد برج خنک کننده فایبر گلاس مکعبی
الکتروموتور برج خنک کننده فایبر گلاس مکعبی از دیگر اجزای اصلی آن می باشد که در هنگام خرید باید به مشخصات الکتروموتور دقت ویژه ای شود. الکتروموتورهایی که با اینورتر راه اندازی شده و کار میکنند نسبت به سایر الکتروموتورها مزیت های بیشتری دارند، مصرف برق در این نوع موتورها کم بوده و در نتیجه موتور و سایر قطعات در برابر استهلاک مقاوم می باشند.

سایر لینک های سایت :

هواساز خانگی لیست قیمت هواساز برج خنک کننده برج خنک کننده فایبر گلاس برج خنک کننده فایبرگلاس مکعبی

دیدگاهتان را بنویسید