با توجه به نوسانات موجود در قیمت مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز ، و بالطبع نوسانات در هزینه تمام شده ساخت ، لیست قیمت هواساز خانگی و آپارتمانی که در زیر اعلام می گردد، نهایی نبوده و قبل از انتخاب لازم است با شرکت تهویه سارآفرین تماس حاصل فرمایید.قبل از هر چیز لازم به توضیح استکه لیست قیمت هواساز آپارتمانی شامل هواساز تبخیری و هواساز تراکمی می باشد.

هواسازهای آپارتمانی تبخیری، بنام زنت یا پکیج تبخیری زنت نیز شناخته می شوند که کلمه زنت مخفف (( زمستانی و نیمه تابستانی )) می باشد. عبارت نیمه تابستانی بدین دلیل بکار برده می شود که دستگاههای سرمایشی تبخیری در زمانی که دمای مرطوب هوای محیط بالا می رود ( مثلا در مرداد ماه ) با سختی مواجه می شوند.با وجود این، قیمت این دستگاهها و همچنین مصرف انرژی و نیز جایگیری و سرویس و نگهداری آسان و ارزان آنها، همگی موجب شده است که استقبال از پکیج تبخیری سرمایشی و گرمایشی زنت زياد شود.

لیست قیمت هواساز آپارتمانی


لیست قیمت هواساز خانگی آپارتمانی زنت سقفی:

* با توجه به نوسانات قيمت ، جهت اطلاع از قیمت دستگاهها لطفا با شرکت تماس حاصل فرماييد.
لیست قیمت هواساز آپارتمانی که در فوق اعلام شده است مربوط به دستگاههای دارای ابعاد استاندارد و عمومی است . در بعضی موارد نیاز به تغییرات خاصی جهت نصب در شرایط معماری و هندسی خاصی است بنابراین لیست قیمت هواساز آپارتمانی متفاوتی لحاظ می گردد.


لیست قیمت هواساز آپارتمانی زیر سقفی خاص:

* با توجه به نوسانات قيمت ، جهت اطلاع از قیمت دستگاهها لطفا با شرکت تماس حاصل فرماييد.

لیست قیمت هواساز خانگی و آپارتمانی

در مواردیکه محل نصب دستگاه هواساز آپارتمانی ابعاد وسیعتری داشته و ارتفاع آزاد بیشتری داشته باشد، بهتر و مفیدتر است که از دستگاه هواساز ایستاده که دارای ارتفاع بیشتری نسبت به دستگاههای زیر سقفی است، استفاده شود.دلیل این امر، امکان دریافت هوادهی بیشتر و همچنین امکان نصب و سرویس و نگهداری ساده تر آن می باشد.


لیست قیمت هواساز آپارتمانی ایستاده:


* با توجه به نوسانات قيمت ، جهت اطلاع از قیمت دستگاهها لطفا با شرکت تماس حاصل فرماييد.

سایر لینک های سایت:

تعمیرات هواساز خانگی هواساز خانگی هواساز آپارتمانی برج خنک کننده فایبر گلاس برج خنک کننده چیلر مینی چیلر برج خنک کننده بتنی

دیدگاهتان را بنویسید