اگر در جستجوی قیمت برج خنک کننده گالوانیزه هستید بد نیست قبل از آن از طیف وسیع برج های خنک کننده آگاهی داشته باشید. . کاربرد دستگاه برج خنک کننده معمولا در زمینه سرمایش آب خروجی از کندانسورها و نیز مدار سرمایش آب فرایندها می باشد . در واقع آب گرم که گرمای خود را از گاز مبرد در کندانسور گرفته است ، در برج خنک کننده سرد شده و به کندانسور باز می گردد .

برای مشاوره در خصوص خرید و طراحی انواع برج خنک کننده با شماره تلفن 88241872-021 تماس بگیرید تا کارشناسان سار آفرین بهترین محصول را به شما پیشنهاد دهند.

تولید برج های خنک کننده به روش و انواع مختلفی صورت می پذیرد . یکی از انواع این برج ها ، برج خنک کننده گالوانیزه است . در ساخت برج خنک کننده گالوانیزه از ورق های گالوانیزه در ساخت بدنه استفاده شده است . قیمت برج خنک کننده گالوانیزه با توجه به ظرفیت های مختلف آن تعیین می گردد .

برج گالوانیزه در مدل های سانتریفیوژ و یا مکعبی ساخته می شود . کاربرد پکینگ یا سطوح تبادل حرارت در قیمت برج خنک کننده گالوانیزه تاثیر گذار است .به عنوان مثال استفاده از پکینگ های PVC در مقابل پکینگ های پلی پروپیلن (PP) ، کاهش قیمت برج خنک کننده گالوانیزه را به دنبال دارد .
قیمت برج خنک کننده گالوانیزه در برخی از ظرفیت های آن ممکن است از قیمت برج خنک کننده فایبر گلاس گرانتر باشد. البته بستگی به نوع پکینگ های به کار رفته در برج هم دارد. محاسبه قیمت برج خنک کننده گالوانیزه با توجه به قطعات و تجهیزات به کار رفته مانند فن ها ، بدنه ، سیستم آبرسانی و پکینگ ها ، تعیین می گردد . شرکت تهویه سارآفرین با استفاده از تجربه طولانی در ساخت برج خنک کننده گالوانیزه ، گام بلندی در پاسخگویی به نیاز مشتریان خود برداشته است .

ظرفیت های تولیدی شرکت تهویه سارآفرین در زمینه این محصول دارای طیف گسترده ای می باشد و در ظرفیت های سفارشی نیز مشتریان خود را پشتیبانی می کند .
به جز قیمت دستگاه برج خنک کننده گالوانیزه ، مساله تعمیر و نگهداری و خدمات پس از فروش نقش زیادی در فروش این محصولات دارد. سهولت بهره برداری از کارکرد دستگاه برج خنک کننده گالوانیزه به ما در کاهش استهلاک این دستگاه کمک می کند . انجام بازدید های دوره ای دستگاه و تعویض به موقع قطعات معیوب ، راندمان دستگاه را بالا برده و از فرسودگی و خرابی آن جلوگیری می نماید . در بحث خرید این دستگاه ، به جز قیمت، به کارایی آن می بایست توجه نمود. .
شرکت تهویه سارآفرین با انجام محاسبات دقیق در ساخت و تولید برج های خنک کننده ، بهترین گزینه را به مشتریان خود پیشنهاد می دهد . کاهش مصرف انرژی مستلزم استفاده از دستگاه هایی است که راندمان بالای داشته باشند . هرچه کیفیت طراحی این محصول بالاتر رود ، راندمان به دست آمده از آنها بیشتر خواهد شد و تاثیر مهمی در کاهش مصرف انرژی خواهد داشت .

دیدگاهتان را بنویسید