استفاده بهینه از دستگاههای خنک کننده هواسازها، مستلزم طریقه نصب هواساز در شرایط استاندارد آن می باشد. همچنين طول عمر اين سيستم ها به پارامترهای زيادی از جمله کيفيت قطعات بکار رفته در آنها و نيز طريقه نصب هواساز بستگی دارد.
دستگاههای هواساز دارای ابعاد و ظرفيت های متغير می باشند.در ابعاد خانگی طريقه نصب هواساز دارای محدوديت بيشتری نسبت به دستگاه های صنعتی و تجاری دارد.بعنوان نمونه طريقه نصب هواساز آپارتمانی و مسکونی معمولا در داخل سقف کاذب انجام می گيرد که دارای محدوديت زيادی در ارتفاع دستگاه می گردد.
در پروژه های صنعتی طريقه نصب هواساز کاملا با هواساز خانگی متفاوت است و بايد روی فنداسيون خاص نصب و اجرا گردد.

جهت دریافت لیست قیمت هواساز می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.سار آفرین تولید کننده انواع دستگاه هواساز خانگی با طراحی مهندسی ، انواع برج خنک کننده و سایر تجهیزات سرمایشی و گرمایشی تهویه مطبوع و ارائه دهنده تعمیرات هواساز با بیش از 22 سال سابقه.

طريقه نصب هواساز اگر بدرستی انجام نگيرد ، لرزش و صدای بالايي توليد می کند . استفاده از دمپينگ ها و لرزه گيرها در اين گونه تجهيزات صنعتی می تواند کمک زيادی در کاهش اين مشکل کند.
دستگاه های هواساز خانگی عمدتا دارای تجهيزات صلب هستند و مونتاژ اين تجهيزات از پيچيدگی خاص برخوردار است.در ابعاد خانگی نصب هواساز بر روی پشت بام يا داخل بالکن و يا سقف کاذب انجام می گيرد .
در سقف کاذب دستگاه باید روی ساپورت مناسب اجرا گردد و تراز شود تا بدرستی کارکند و لرزش و صدا ایجاد نکند.نصب لرزه گیر می تواند جهت جلوگیری از لرزش جزئی دستگاه کمک شایانی کند.در هواسازها معمولا جهت کاهش صدای فن يا هوای عبوری از کانال سایلنسر نصب می کنند تا صدای اضافی ایجاد نکند و محیط تهویه شونده از آلودگی صوتی در امان باشد.

طراحی مناسب کانالهای انتقال دهنده هوای رفت و برگشت و همچنین طریقه نصب هواساز می تواند از عوامل دیگر کاهش آلودگی صوتی این دستگاه باشد عامل دیگر استراکچر و استحکام دستگاه است. قطعات و تجهیزات هواسازها باید دارای استراکچر مستحکم و نیز با دوام باشد تا طول عمر کارکرد دستگاه زیاد شود.

سایر لینک های سایت:

تعمیرات هواساز خانگی هواساز خانگی هواساز آپارتمانی برج خنک کننده فایبر گلاس برج خنک کننده چیلر مینی چیلر برج خنک کننده بتنی

دیدگاهتان را بنویسید