در دسته بندی دستگاههای هواساز، به هواساز خانگی بر می خوریم. هواساز خانگی یکی از پر کاربردترین سیستمهای تهویه مطبوع می باشد. جهت انتخاب بهترین هواساز خانگی مواردی را باید در نظر داشت. اولا” بهترین هواساز خانگی اصولا” باید دارای سیستمی جهت سرماییش باشد که در منطقه مورد استفاده کاربرد با کیفیتی داشته باشد. به عنوان مثال ، در مناطق خشک بهترین هواساز خانگی هواسازی است که دارای سیستم تبخیری باشد تا رطوبت مناسب ایجاد نماید و نیز در مناطق شرجی و مرطوب، بهترین هواساز آپارتمانی و خانگی هواسازی است که دارای سیستم تبریدی باشد تا رطوبت اضافی محیط را برطرف کند. بنابراین در مورد بهترین هواساز خانگی غیر از کیفیت ، باید به کاربرد آن در محل دقت نصب دقت شود تا بازدهی بیشتری داشته باشد.

صدای کم در بهترین هواساز خانگی

همچنین بهترین هواسازهای مصرف خانگی دارای دسی بل صدای کمتری در مقایسه با سیستمهای تهویه می باشد. بهترین هواساز خانگی همچنین دارای سیستم گرمایش متناسب با کاربرد آن و صرفه اقتصادی منطقه نصب آن دارد. یعنی در جاهایی که برای گرمایش انرژی گاز ارزان تر باشد، گرمایش گازی به صرفه تر و در مناطقی که انرژی برق ارزان تر باشد سیستم گرمایش از طریق برق می تواند به صرفه تر و کاربردی تر باشد.

متریال بهترین هواساز خانگی

هواساز مناسب خانگی باید دارای متریال با دوام و سبک باشد تا نصب آن راحت تر انجام شود و برای تعمیرات هواساز خانگی هزینه های کمتری را متقبل شد. همچنین ابعاد و اندازه ان جهت استفاده در منازل مسکونی دارای اهمیت بسیاری است. در انواع هواسازهای قدیمی تر ، معمولا دستگاهها به صورت ایستاده روی زمین ساخته و نصب می شوند ، ولی در هواسازهای جدید از نوع سقفی ساخته می شوند تا فضای کمتری در واحدهای مسکونی اشغال نمایند. برای بهترین هواساز خانگی ، می توان سهولت کارکرد آن و نیز سهولت تعمیر و نگهداری آن را نام برد. دستگاههای پیچیده تر نیازمند نگهداری و تعمیرات بیشتر هستند ، ولی دستگاههای ساده تر هزینه نگهداری و بهره برداری کمتری را به استفاده کننده تحمیل می کنند.

سایر لینک های سایت:

مینی چیلر برج خنک کننده

دیدگاهتان را بنویسید